Wednesday, January 27, 2010

Aku cuba mencanai otak di sebalik timbunan nota untuk selembar idea post kali ini.

tiada yang terbit.

sesungguhnya segalanya datang dari Allah, dan aku tetap insan yang lemah di

pejalanan kehidupan, adapun jika ada terbit sekelumit kehebatan dipertontonkan jasad

hina ini,

semata-mata kerana terhijabnya segunung maksiat dan dosa yang dilakukan sebelum ini.

maka tiada idea dapat dirungkaikan menjadi satu post ilmiah, mungkin tiada lagi ilham

yang kunjung tiba. dek kerana hitamnya hati dari pancaran ilham dari ilahi rabbi.

aku kagum dengan sahabat-sahabat sekalian, kalian mampu menulis dan bersyukurlah

untuk itu.


Subhanallah wa bi hamdihi Subhanallah hil 'Azim

p/s: aku tengah cuti sekarang, hehehe, memang takde idea nak post apa, andai ini boleh jadi satu tazkirah ringkas, maka aku panjatkan syukur pada Zat yang mentakdirkan begitu. Zat yang maha satu tiada sekutu.

No comments: